nedelja, 25. avgust 2013

Pag

Morje nekoliko drugače. Po enajstih letih smo spet dopustovali na Hrvaškem. Tokrat ne v kampu ampak v apartmaju. Ni običajen način preživljanja dopusta, ampak če je fajn prilika, ne vidim razloga, da ne bi izkoristili ugodnega apartmaja na odlični lokaciji.
Preživeli smo imenitne morske počitnice. Tako, kot jih mi pač preživljamo. Ne znamo "plažiti" v smislu vlačenja štirih kubikov krame zjutraj na plažo in zvečer nazaj. Ujamemo vodo in ujamemo sonce, kolikor ju želimo, ostalo preživljamo v senci, hladni pijači, potepanju naokrog. Tokrat ni bilo prav nič drugače.
Apartma tik ob morju.
Topla voda.
Potikanje med starodavnimi oljkami z večerjo iz nahrbtnika na pečinah.
Uživanje v skoraj zapuščenem slabo dostopnem zalivčku - v popolni tišini in kristalno čisti vodi.
Absolutno prehitra vožnja po določenem cestnem odseku. Jaz nisem za take hece, ampak tole je bilo zelo pregledno, dovolj varno in neskončno kul.
Ruševina ob Paškem mostu.
Zadar z vso svojo zgodovino in novimi pridobitvami kot so vodne orgle in sočni sistem.
Druženje s prijatelji. Je prav fino, ker so mulčki dovolj veliki, da se potikajo naokrog sami in imamo odrasli mir za čvek že sredi popoldneva.
Zrće. Kot starši najstnikov smo morali malo v izvidnico. Ne bom komentirala, po mojem sem prestara za navdušenje in premlada za zgražanje :)
Večerni izlet na Rab, z ladjico, potikanje po mestu, "srednjeveških" stojnicah, ribja večerja.
Tri knjige - dve v slovenščini in ena angleška.
Odkritje dopusta: Osiječko Black radler. Njami
Muzika dopusta: premalo prevoženih km, da bi se kaj pošteno usedlo.
Anekdota tega dopusta: Kaj sedemletnica spakira v belo roza plišasto Hello Kitty torbico, ko se odpravljamo na večerni sladoled v mesto? Trnek in švicarski nož. Če bomo šli slučajno lovit ribe na pomol.

Pogled iz apartmaja

Večerni sprehod po Rabu

"Naš" zaliv

Pag z višine

Paški most

Mi na Zemlji

Oljke v Lunu
Pogled iz apartmaja
To je prva polovica dopusta. Drugi del smo preživeli čisto drugje in čisto drugače.