petek, 6. april 2012

Recept za potico

Pred božično-novoletnimi prazniki sem uspela poiskati in dvakrat uspešno uporabiti kombinacijo dveh receptov za potico. Danes sem se pošteno namučila, preden sem ju našla - v eni knjigi sem recept za testo našla takoj, v drugi pa se je kar skrival recept za nadev - iskala sem pod O kot orehova potica in pod P za potico, skrivala se je pa pod V - velikonočna potica (go figure :S). Da ne bo zmešnjave, bo od zdaj kar tukaj.

Testo (iz knjižice, ki je priložena multipraktiku):
500 g moke
kocka kvasa
200-250 ml mlačnega mleka
60 g masla
40 g sladkorja
zavitek vanilijevega sladkorja
1 jajce

Sestavine daš v posodo multipraktika, in ga vprašaš: Bosch zmešal? Pa zmeša. :)

Nadev in sistem pečenja sta iz 100 receptov sestre Nikoline (pa malo po moje):

50 dag orehov (v receptu 45)
15 dag sladkorja (v receptu 20)
3 dag drobtin (ali pa ne, če pozabiš)
za noževo konico mlete prave kave
ščep cimeta
Premešamo in prelijemo z 2,5 dcl močno ogrete sladke smetane.
V mešanico zamešamo dve jajci (lahko sneg posebej).
Jaz dam še limonino lupinico.

Testo razvaljamo, premažemo z nadevom, potresemo z rozinami, zavijemo, damo v pekač, do dna večkrat prebodemo in pustimo, da vzhaja dobro uro (uro in 40 minut v receptu). Ko vzhaja, jo premažemo z razžvrkljanim jajcem, pečemo na 200, dokler ne porumeni, potem temperaturo znižamo. Peče se uro in četrt (odvisno od debeline in teže namaza). Pečeno namažemo z oljem (jaz pomažem z maslom), čez pet minut obrnemo na desko in s prtom pokrijemo, da se počasi ohlaja.

Slikca je v prejšnji potičkini objavi. Tokratna potica je še v pečici :)

3 komentarji:

  1. Jaz javno priznam, da še nikoli nisem delala/pekla potice :). Bom pa. Kmalu :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Majcha jaz tud zmer iščem recept za nadev!!! Moj orehov ma zmer še čokolado zraven.
    Danes opa mi potice ni bilo treba pečt, ker mi je svakinja podarila celo pehtranko (dobila jo je od mame oni pa pehtranke ne jejo :)). Čeprav tako kot gre to pri nas v promet, bom jutri lahko vseeno pekla.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rada imam tako "napotičene" potice!

    OdgovoriIzbriši