nedelja, 5. februar 2012

Bananin mousse z butterscotch omako (preplonkan, seveda)

Nič ne bom hvalila izboljšanja stanja, ker tega še ni v taki meri, da bi se prav hvalila... Pa itak velja, da se takoj, ko pohvališ, se nekaj pokvari... Tako da pssst, tiho, pa držat pesti, da se pozitiva, ki se počasi spet plazi naokrog še malo bolj razbohoti, prinese nekaj več energije za delo in moči za razpihanje še preostalega khm, (da ne bom grdo govorila)....
Danes se bom samo pohvalila s sladico. No, Špelo s Coulinary journey by me bom pohvalila. Ker je spet pripravila fenomenalen recept - tak, ki ga znamo ponoviti tudi navadni smrtniki, okusi so pa vseeno božanski.
Recept za bananin mousse je njen, slikce so moje, pojedli smo pa vsi.
Fenomenalno je.

4 komentarji:

  1. Majcha, videti je profesionalno - izdelano in pofotkano! Upam, da boš fotke poslala še kam drugam;-)- na izziv... Bravo! Sem vesela, da vam je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, zgleda super.
    Glede stanja sem pa tam, tam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je uspelo, zelo dober recept. Tvoja različica na slikah zgleda super! Recept so preplonkali tudi pri Culinary journey by me;) http://gordskitchen.blogspot.com/2009/03/banana-butterscotch-mousse.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je uspelo, zelo dober recept. Tvoja različica na slikah zgleda super! Recept so preplonkali tudi pri Culinary journey by me;) http://gordskitchen.blogspot.com/2009/03/banana-butterscotch-mousse.html

    OdgovoriIzbriši