ponedeljek, 13. junij 2011

Najbolj slastna

Maja in junija imamo pri nas dva praznovalca. Ker spadam med dobre gospodinje ☺  seveda delam tortice že nekaj let sama.
Letošnje so bile do zdaj še najbolj slastne (pa ne da smo jih do zdaj stran metali).
Predstavljam odlično kombinacijo za čokoholike in sadjeljubce:
Nutelina torta z jagodami.
Simpl kot - nutelina torta z jagodami (anede da pasulj ne paše sem zraven ;)).
Biskvit je pripravljen kot za nutelino torto. Torej v pravilnem zaporedju in razmerju pripravimo biskvit iz jajc, nutele, moke, sladkorja dveh sort in pecilnega.
Letos sem pekla v obliki srca.
Prerezani polovici sem namočila z mlekom, debelo namazala s stepeno smetano (ena smetana na eno torto), v katero sem ob stepanju dodala vanili sladkor in potem vmešala koščke jagod.
Biskvit je, ko je spečen, rahlo izbočen na vrhu, tako da je oblika kar klicala po točno določeni dekoraciji. Torta je bila torej premazana s smetano, obložena s polovicami jagod in okrašena z jagodnim listom.
Dobro izgleda, debela plast jagod daje še dodatno sočnost že tako čisto krasni torti, poleg tega je taka dekoracija (v naše primeru enkrat letno konkretna logistična zagata) - enostavna za transportiranje. Če moraš tako torto ali več njih prenesti kamorkoli, je lažje, saj se ji nič ne zgodi tudi če jo samo s krožnikom vred zavijemo v alu folijo (nekako zaradi ene prilike letno ne vidim smisla v nabavljanju dodatnih posod za torto - povem, preden komu pade na pamet, da me o tem povpraša).

Tale fotka je moja. Ne najdem fotke tiste torte, ki jo je posnel sine - tam so jagode lepše zložene :)

Ko bo sezona bo pa taka z borovnicami - ampak okrogla. Brez razloga, saj ni praznovanj do jeseni na sporedu. Ampak prilika se vedno najde.

4 komentarji:

  1. Jagode in čokoladno lešnikov okus - zanesljivo dober končni izdelek ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila je res njami...
    DH

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, torta itak zgleda supernjami. Ampak tiste svečke ... Kdo je slavil? A sem kaj spregledala v tekstu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra, Otrokinja je bila letos petletnica, njen mlajši starejši brat pa desetletnik. Kakšnih ekstra objav pa ni bilo na to temo.
    majcha (pa kaj je s temi prijavami? grrrr)

    OdgovoriIzbriši