petek, 6. maj 2011

Komaj čakam...

Končno sem dočakala, da bo imel Bryan Adams koncert v obvladljivi bližini.
Eden tistih izvajalcev, pri katerih imam pri takile objavi kar težavo, kaj objaviti, ker ima toliko fajn komadov...
Pa recimo, da sem "v devetih nebesih", ker sta karti že doma, varno pripeti na magnetni tabli in se res veselim dogodka. ;)



Joj, kolikokrat je treba še spat... ;)

4 komentarji:

  1. Aaaaaaaaaa...., jst bi tud!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, jaz se še zmeraj živo spominjam tistega v Kopru...in bi še enkrat;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko je bil on v Kopru sem bila jaz v porodnišnici na porodni mizi in ga poslušala po radiu, je, mi je pa uspelo nekaj let pozneje iti v Ljubljano in bi tudi še enkrat..... Kje pa bo tokrat?

    OdgovoriIzbriši
  4. Midva greva v Graz.
    http://www.bryanadams.com/index.php?target=showstours,travelmap

    OdgovoriIzbriši