torek, 21. december 2010

Jabolko ne pade...

Jaz se učim. Malo berem zapiske, malo zakonodajo, malo rešujem naloge...
Otrokinja, (hvala, dete), ima ustvarjalne dneve in ves čas riše, barva, lepi in striže.


Današnji izdelki - mama je pisala številke. Tudi otrokinja je pisala številke. Upam, da moje niso toliko narobe, kot njene.

Da ne bo kdo mislil, da je računovodstvo dolgočasno in suhoparno. Do solz sem se nasmejala zraven!
Navodilo se glasi: "Knjiži tele poslovne dogodke na T-konte". Katero tele naj knjiži na katere konte? Hvala, DH, za smeh!

1 komentar:

  1. Update:
    Danes, ko je nekaj časa, sem jo povprašala, kaj vse je narisano na njeni risbici. Zgoraj je okrasek, na levi nad številkami je Božiček, spodaj so darilčka. In številke? To je pa "naštevilila, koliko risbica stane". Ni slabo, punca, moja. :)
    Hm, očitno črke napišemo, številke pa naštevilimo. :D

    OdgovoriIzbriši