ponedeljek, 15. november 2010

Drobižki (9)

Jabooz sedalne vreče so kul. Dete je navdušeno nad novim bralnim kotičkom.

Imam majco z Bugs Bunnyjem. Ne, nisem prestara. :)

Kar toplo rata pri srcu, ko hodiš z mulčkom po trgovini pa se kar na lepem njegova roka znajde v tvoji. Čeprav imaš občutek, da je za kaj takega že zdavnaj prevelik.

Sandra je nazaj. In to je super!

Na mizi imam zapiske, knjige, printe, SRSje, kontne načrte in podobno šaro za preverjanje, ki bo čez manj kot dva tedna. Imam tudi en prazen zvezek, ki ga bom potrebovala, nalivnik, signirje in seznam stvari, ki še niso sprintane. Si štejem v plus, da sem se vsaj delno lotila. Nekaj dni študijskega dopusta, veliko zbranosti, povečana doza kave in cedevite, pridni in zdravi mulčki in kakšna stisnjena pest prijaznih ljudi, pa bo šlo.

Vselitvene rožice poganjajo. Orhideje delajo nove popke, česar še nisem doživela, očitno jim velika okna v Hiški Šiški ustrezajo. Vijolica ponovno cveti. Sončna krizantema pred vrati vedno prijazno pozdravi. Rumene mačice na oknih tudi prinašajo sonce v sive dni. Resje je vedno prijazno. Cvetje v jeseni - na najboljši način.

Wii je kul. Wii fit plus pa sploh. Kdo bi si mislil, da imaš lahko konkreten musklfiber od nečesa, kar je deep down še vedno - igralna konzola?

Za nagrado za 10.000 ogledov dobi moj blog prijazno izboljšavo. Če se slučajno ne bo obneslo, jo bom uvedla nazaj, zaenkrat pa ostaja brez nadležnega prepisovanja skrivljenih črk, zloženih v zoprne besede.

5 komentarjev:

  1. Joooj, šema :) A veš da sem se ustrašla, da sem te narobe polinkala? In letela iz kuhne, kjer sem na mobiju vidla mejl, čisto na podstrešje preverit, da ga nisem kaj usrala? In a veš, da mam RES musklfiber?

    Hvala, delam na tem! Danes sem se že odločila, katero knjigo bom zagotovo kar vrnila v knjižnico. (blush)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ne, da te že emšo daje? Aja, ne, samo veliko stopnic mate. Tudi Husein Bolt bi prišel zadihan na vrh. Sem prepričana.

    Mal selekcije je pa treba nardit, ane, ne more človk vsega naenkrat predelat. Vrni raje dve, da bo manjši kupček - za boljšo motivacijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridno se uči in predvsem - naj ti ostane v glavi ... pesti imaš, zdaj si pa še ti na vrsti ☺
    Bugs Bunnyja bi pa rada vidla v živo ... hihi, seveda nisi prestara.
    P.S.: hvala za včerajšnje dobre želje. Očitno so delovale. Sem uživala ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. No kul. Pol pa večkrat kej napišem.

    OdgovoriIzbriši