torek, 1. junij 2010

Drobižki

Kar nekaj drobižkov se je nabralo v zadnjih dneh, ravno za eno fletno objavo.

Pojedli smo prve redkvice z vrta. Odlične so bile, že same po sebi, ker so bile prve prve pa sploh. Debele in slastne. V bodoče, če se bo le dalo, kupujem samo semena na traku.

Mestni avtobusi so kul. Nikdar si ne bi mislila, da bom napisala kaj takega, se še predobro spomnim tistih študentskih časov, ko sem se zjutraj drenjala na prepolni enki. Ampak avtobusi so postali čedni, dokončno so me pridobili na svojo stran pred nekaj dnevi, ko sem se v mesto odpravila z busom - parkiranje po prestolnici je namreč katastrofalno. Bil je reklamni, tiste čokolade sicer ne obrajtam najbolj (je pa ne pljuvam), notranje stene so bile namesto z grdim plastičnim "lesom" porisane kot obraščen zid na vrtu, na sedalih so bile marjetice. Odkar so poštimali še plačilni sistem, da za veliko večino opravkov v mestu plačam samo tistih 80 centov, ker sem običajno gotova v času prestopa, je tudi price performance odličen. Urbana rules.

Reciklirala sem še zeleno majčko. Tokrat sem uporabila blago s Hello Kitty, en delček sem uporabila za okras in ga obšila s perlicami. Otrokinja je (spet) navdušena. Zdaj samo še na poletje počakamo, da bo lahko oblekla tako poletne oblekce.

Orehove plalačinke so še boljše, če so prelite s čokolado, obložene s stepeno sladko smetano, za piko na i pa je zraven kepica vanilijevega sladoleda. Z obilico smeha v zabavni družbi so še toliko bolj slastne.
PS: Ne sprejemamo pritožb glede dežja v bližnji prihodnosti.

1 komentar: