petek, 28. maj 2010

Recikliranje

S spodnjimi majčkami je križ. Vsaj z otroškimi. Otrok jo obleče še dolgo po tem, ko funkcija ni več tista prava. Kaj ti pomaga, da ima otrok oblečeno spodnjo majčko, če ves čas leze ven iz hlač, ker je prekratka? Ker otrokinja premore nekaj nespodnjemajčkastih spodnjih majčk sem se že pred časom odločila, da tiste tri, ki so že prekratke in so čisto spodobne tudi za vrhnje oblačilo, predelam v poletne oblekce. Oranžna je bila na vrsti danes. Na spodnji rob majčke sem našila najprej en, nato še drugi nabran trak blaga. Blago sem našla v eni od škatel, ki jih starši po selitvi niso odpeljali s seboj z razlago "ah, bo že vam kaj prav prišlo". In je res. Najprej sem se poigravala z idejo o nekem drugem blagu, ki ima narisan kup strašansko fletnih otroških reči v pisanih barvah. A kaj, ko je osnova - bela. Otrokinja pa kljub vsem lišpanju, kliklicam (ne, nisem se zatipkala), princeskastosti in kar je še takih reči, še vedno dnevno hodi okrog umazana kot en pujsek. Kot se za majhne otroke popolnoma spodobi, da bi jih ravno v belo oblačili pa ni.
Nastala je tale oblekca:


Ker zadeva ni roza sem se ji vnaprej odkupila z rožico. Narejeno iz koščka blaga za zavese iz Ikee, starega gumba in štirih perlic.


Ker je čisto vse nabrano okrog po hiši in ker je ideja čisto moja - ja, ja, predelanih majčk in nabranih krilc je sicer res miljavžent povsod okrog, ampak tole sem delala čisto iz glave, brez krojev ali česa podobnega, zato jo prijavljam tudi na craftalnico.
Pa čisto malo sem tudi važna: To je prvi šivani izdelek po sto letih, ki bo dejansko hodil po svetu. Saj sem dokončala pred nekaj tedni prevleko za stolček v predsobi, ampak tisto ne šteje.

7 komentarjev:

  1. Krasno. Super predelano in še uporabno. In všeč mi je ker si uspela uporabit vse kar si imela doma, do zadnjega detajla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, ful dobr :) Iznajdljivo, čedno :) Je otrokinja navdušena?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je fletna!Rožica je pa prava pika na i!Če bi imela punčko, bi takoj uporabila to idejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito! Super ideja in odlična izvedba. :)

    Hvala, ker si nam se pridružila na petem izzivu CRAFT-alnice.

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je to super! Imaš kako idejo za spodnje majčke in fantoline? :) Dres za balet? :DDDD

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, jaz sem imela krlce s takimi rožicami, ko sem bila v OŠ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Super reciklaža :)

    OdgovoriIzbriši