petek, 15. januar 2010

Bodi luč!

V Hiški Šiški, seveda. Da ne bodo samo "ruski lestenci", kot slikovito temu pravijo 'naši' štromarji. Če ne veste (sama do nedavnega nisem), ruski lestenci izgledajo takole:



Slikca je sposojena, nekako nisem čutila potrebe po dokumentiranju. Bo pa treba vsaj malo poškljocat, za spomin. Bolj iz sentimentalnih kot iz dokumentacijskih razlogov.

Nakup luči sploh ni tako preprosta zadeva, kot bi si človek predstavljal. V vseh trgovinah visijo razstavljene luči, na kupe jih je in ko se sprehajaš mimo takrat, ko kupuješ nekaj drugega, imaš občutek, da prideš, izbereš in greš potem naprej po ostalih opravkih. Japajade.
Velik plus kupovanja luči je to, da pri večini dobiš žarnice že zraven. To toplo pozdravljam. Kupiš luč in dela, ni treba poleg osnovne investicije nabavljati še žarnic, kar sploh ni niti zelo poceni niti zelo enostavno opravilo pri vsej poplavi tipov, navojev, porabe, in ostalih parametrih, ki jih žarnice imajo - da o stroških niti ne govorimo. Velik minus je pa to, da je težko najti luč, ki ustreza vsem čedalje številčnejšim parametrom, na katere moraš paziti pri nakupu.
Prvo sva izbrala že spomladi. In so jo do zdaj, ko jo rabimo, umaknili iz prodaje. Hmmm, kako se preklinja na blogu? V stripih je to nekako takole $#@$%&$, ne? Morda "with a little help from my friend" celo pridemo do nje. Luč, ki "zna vse", kar pač od nje pričakujemo. Karkoli drugega gledamo, ima take ali drugačne pomanjkljivosti v primerjavi z izbrano. Kaj pa vem, morda me bo pa le enkrat izučilo, da ubogam tisti tihi glasek, ki mi dostikrat pravi "kar kupi". Se bo treba navadit, da ima tisti tihi včasih bolj prav kot tisti razumski "saj ni kam spravit", "pridem drugič še enkrat v miru pomerit", "bom pri naslednji plači" ali kaj podobno trapastega. Prve zaenkrat ni moč dobiti.
Drugo sem danes našla. Zadnji kos. Huh, še dobro, sicer bi se pošteno tolkla po glavi zakaj je nisem nabavila prvič, ko mi je prišla pod roke. No, otrokinja bo preskrbljena z luštno lučko. Roza, itak. Ne v celoti, na srečo. Fanta k sreči nista tako komplicirana in sem našla toliko ustreznih, da sem lahko celo izbirala. Izbrala sem tisto, ki najboljše sveti. Pa upam, da sem izbrala prav in da se DH ne bo hudoval zaradi kajvemkakšnega tipa žarnic in podobnih tehnikalij, ki pri tem, da luč ne samo dobro sveti ampak tudi dobro izgleda, sploh niso ključnega pomena (ha, zdaj si upam, ko je daleč in se ne more kregat z mano ;)). Se pa vse da zamenjat, tako da ni panike tudi če sem brcnila v temo - bomo našli pač kaj drugega.
Tisto serijo, ki sem jo kupovala za predsobo in podobne prostore sem dobila. Pozabila na en prostorček in kupila eno premalo, ampak pustimo podrobnosti. Jih imajo še nekaj, upam, da jutri še najdem.
Ostalo? Še čaka. Eno moram izbrati skupaj z DH, ena je fenomenalna ampak za v tisti prostor potrebujem še dve, pa nimajo ustreznih "iz istega vica", nekaj jih bomo kar preselili, z nekaterimi se še sploh ukvarjali nismo. Bodo pa ruski tačas. Saj majo en svoj šarm. ;)
Če bi poleg vseh luči danes našla še kavbojke, bi bilo nakupovalno popoldne izredno uspešno. Tako je bilo samo zelo uspešno. No, uspešno, če upoštevam, da moram jutri nazaj po pozabljeno luč. Ah, zelo uspešno, če upoštevam, da so bili mulčki po nekaj dneh bolezni na palačinkah pri dediju, jaz pa samaaaa, pa ljubi mir sem imela za ogledovanje, nekaj časa pa toliko družbe, da sem pokofetkala in se malo naregljala še o čem drugem kot o herijupoterju, ki je bil ta teden na sporedu. Kavbojke? Mah, druga zgodba.

1 komentar:

  1. Ej super! In včeraj je bil res super dan ... čeprav tak turobno siv, se ga je dalo obrniti v najboljšo smer.
    O kavbojkah ne bi ... moja hudo slaba stran - al mi niso všeč, al nimajo moje številke, al majo pa številke na listku take kot podvojena številka na računu za celotedensko fasngo za celo familijo ... in M raje nosi stare kavbojke

    Držim pesti za lučke.

    OdgovoriIzbriši